Merhabalar vodafone hat kullanıyorum. Bir telefon aldım bozuk geldi prosödür gereği 2 ay sürer dediler bende gerekli yerlerle görüştüm açılmayan telefona 2 ay faturamı ödiycem diye işimi çözdüler bana ödediler ama puanı sıfır yapmıslar şikayetten dolayı falan, taahhüt bu ay doluyor yani yeni hattımda da 6 ay beklemem lazım.

onun için alternatif arıyorum nasıl telefon alabilirim taksitle önerilerinizi ve deneyimlerinizi bekliyorum teşekkürler.