• 27-06-2023, 11:58:46
    #10
    Kredinizi zamanında öderseniz kredi puanı artar
  • 27-06-2023, 12:00:21
    #11
    kredi kartı almanız daha mantıklı duruyor hem daha fazla limitiniz olur hem de puanınız da kesim tarihinden öncesinde ödemeniz yüksek ödemeniz sadece minimum tutarı ödememeniz sık sık kullanmanız doğrultusunda puanınız artar ve bankalar açısından güvenirliğiniz artar ama dikkat edin limitinize gerçek anlamda ödeyebiliceğiniz kadar alın banka bazen maaşınızın 3 katını bile verebiliyor para çok diye insan ister istemez savurur bunun sonucunda da ödeyemezseniz ya da hep minimum tutarda öderseniz düşer puanınız
  • 27-06-2023, 12:03:14
    #12
    1. kredinizi zamaninda odeyin, burdaki sacmalayanlari, odemezseniz daha cok verir diyen ergenleri dinlemeyin. Odemezseniz kirmizi listeye girer, 5 sene ne kredi alabilirsiniz ne birsey.

    2. kredikarti, normal aylik harcamalari ordan yapin ve ay sonu tamamen borcunu odeyin (ipin ucunu kacirmayin). Zamanla kredikart limitini artirirlar, 3-6 ay sonra findexten kredi notunuza bakin. yukselmis goreceksiniz.
    • ReferXchange
    • Palria
    ReferXchange ve Palria bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 27-06-2023, 12:11:10
    #13
    Kart kullanımı içerisinde kartın size tanıdığı imkanları tam anlamıyla kullanıp kampanyalardan faydalanmak ve bir sonraki hesap kesim döneminde dönem borcunun tamamını ödemek olumlu yönde etkiler ve kkb puanı her ayın belli günlerinde hesaplanır, kişiye özel puan artar yada azalır kredi yada kredi kartı ve borçluluk durumu yada ödeme durumlarına göre, kriter çok fazla.
  • 27-06-2023, 12:22:02
    #14
    Bankalardan düzenli olarak 6 ayda bir kredi çekerim ödemeleri geciktiririm. Sonrasında ödemeyi yaparım tek seferde borcu kapatmam. Şuanda iş bankasında 72k enparada 90k kredi kartım var Banka borcu zamanında ödeyen müşterilerini sevmez çünkü kâr elde edemezler. Findeks raporum 1800'lerde. Bu puanla 500k tekte kredi çekebilirim.
  • 27-06-2023, 13:59:57
    #15
    Kredili ürün ödeme alışkanlıkları KKB puanının %40 civarını oluşturuyor diye biliyorum hocam. Yani puan yükseltmek ve ilerde kredilerinizin yükselmesi için iyi bir yöntem. Bana 5 yıl önce kredi kartı bile vermeyen bankalar istisnasız her gün kredi çekmem için beni arıyor ve piyasa koşullarının çok altında faizlerle kredi teklif ediyorlar. Bunu nasıl sağladım? İlk etapta teb bankasına 2.000 tl para yatırıp, 1.000 TL'lik kredi kartı başvurusunda bulundum, daha sonra vakıfbank bana 1.500 TL'lik bir kredi kartı sundu, onu aldım. Sürekli olarak düzenli ödedim kart borçlarımı, en son pandemi kredisi (5.000 TL) çektim hem vakıfbank hem de tebden. Düşünün, daha bu 5.000 TL kredi bitmedi, ayda 180 TL civarı ve 24 ay vadeliydi, 2 ay falan kaldı. Bu krediler bitmedi ama şu an vakıfbank kart limitim 250.000 TL ve TEB kartı yıllık kart ücreti aldıkları için 30.000 TL limit civarındayken kapattım.

    Ben sizin yerinizde olsam, (kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir) 1.000 TL'yi çekip dolar veya euro'ya çevirirdim. 3 ay boyunca sürekli her ödeme günü geldiğinde belli miktar dövizi bozdurup borcu öderdim. Bu arada döviz yukarı yönlü bir değişim göstereceğinden (öyle zannediyorum), faizi, anaparanız karşılayacak duruma gelecektir. Gelmesede zarar minimuma inecektir.
    Kısacası bankanın parasıyla hem bankanın borcunu ödeyecek, hem de kredi puanınızı yükselteceksiniz.
    Ama dediğim gibi, yatırım tavsiyesi değildir. Ben olsam böyle yapardım.
  • 27-06-2023, 14:01:29
    #16
    Kullan kardeşim ve ödemelerini geciktirmeden öde sonrasında KKB puanın artacak ve senin için daha iyi olacak. Döviz al kenarda dursun bozdur bozdur kredini öde gerekirse zarar etmezsin