kredi kartı almanız daha mantıklı duruyor hem daha fazla limitiniz olur hem de puanınız da kesim tarihinden öncesinde ödemeniz yüksek ödemeniz sadece minimum tutarı ödememeniz sık sık kullanmanız doğrultusunda puanınız artar ve bankalar açısından güvenirliğiniz artar ama dikkat edin limitinize gerçek anlamda ödeyebiliceğiniz kadar alın banka bazen maaşınızın 3 katını bile verebiliyor para çok diye insan ister istemez savurur bunun sonucunda da ödeyemezseniz ya da hep minimum tutarda öderseniz düşer puanınız