• 26-06-2023, 21:25:54
    #1
    Merhaba yd iPhone alacağım. Bi ara 1 pasaporta 2 telefon kaydediliyordu bu hala geçerlimi. Telefon alsam 1 pasaporta 2 cihaz kaydedilirmi veya bu IMEI kaydetme olayını en uygun fiyata nasıl yaparım
  • 26-06-2023, 21:28:44
    #2
    sardigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba yd iPhone alacağım. Bi ara 1 pasaporta 2 telefon kaydediliyordu bu hala geçerlimi. Telefon alsam 1 pasaporta 2 cihaz kaydedilirmi veya bu IMEI kaydetme olayını en uygun fiyata nasıl yaparım
    1 Pasaport 1 Telefon
    E-devlet üzerinden 6.091 TL'ye kayıt ettirebilirsin.
  • 26-06-2023, 21:29:41
    #3
    Telefonların model numarası aynı olması gerekiyor. Yoksa olmuyor diye biliyorum.
  • 26-06-2023, 21:35:15
    #4
    @Reklamci;
  • 26-06-2023, 21:54:11
    #5
    Aynı 2 telefon fiziksel simleri kayıt edersiniz sorun yaşamazsınız