Merhaba yd iPhone alacağım. Bi ara 1 pasaporta 2 telefon kaydediliyordu bu hala geçerlimi. Telefon alsam 1 pasaporta 2 cihaz kaydedilirmi veya bu IMEI kaydetme olayını en uygun fiyata nasıl yaparım