• 26-06-2023, 20:02:26
    #10
    GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız yere değilmiş demek ki, başkasının yazılımını satıyormuşsun hocam. Şayet yazılım sana ait ise, bununla ilgili ıspatlı bir konu aç şikayetini dile getir.
    Saka misiniz hocam adamdan daha yeni aldim satis haklari ile
  • 26-06-2023, 20:02:29
    #11
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saka misiniz hocam adamdan daha yeni aldim satis haklari ile
    FBLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satış haklarıyla birlikte aldığını iddia ediyor arkadaş hocam.
    Eski konusunu görmedim ama şuan ki konusun da bahsettiği bir şey yok. O yüzden kanıtlı bir konu açmasını istedim. Şayet böyle bir konu açmış ve silinmiş ise silen moderatör de problem olabilir.
  • 26-06-2023, 20:02:38
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son zamanlarda moderasyonda bir gariplik var
    R10 sahibi istiyorki herkes platin uye olsun, ödeme yapsın. Yok öyle üç kuruşa beş köfte diyor.😀

    Belki benide kısıtlar veya ban yapabilirler bu mesajım ile.
    Hiç sıkıntıda değil.
  • 26-06-2023, 20:03:43
    #13
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    Sebep: Başka bir üyeye ait olan yazılımın satışını yapamazsınız.
    Satışını yapmak istediğiniz yazılım forumda @Tosting; üyeliğine ait. Eğer yazılım size ait ise kanıtlarınızı iletirseniz yardımcı oluruz.

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son zamanlarda moderasyonda bir gariplik var
    Yönetimsel konularda herhangi bir gariplik olması mümkün değildir. Nadirde olsa işlemlerde gecikme yaşanabiliyor bazen, o da insanlık hali zaten.
    Belki verilen ban cezaları bu aralar düşük gelebilir, oda ticaretin aksamaması içindir.
  • 26-06-2023, 20:06:12
    #14
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sebep: Başka bir üyeye ait olan yazılımın satışını yapamazsınız.
    Satışını yapmak istediğiniz yazılım forumda @Tosting; üyeliğine ait. Eğer yazılım size ait ise kanıtlarınızı iletirseniz yardımcı oluruz.



    Yönetimsel konularda herhangi bir gariplik olması mümkün değildir. Nadirde olsa işlemlerde gecikme yaşanabiliyor bazen, o da insanlık hali zaten.
    Belki verilen ban cezaları bu aralar düşük gelebilir, oda ticaretin aksamaması içindir.
    Hocam o script baska @ereneser; hocamdan aldim
  • 26-06-2023, 20:10:14
    #15
    Üyeliği durduruldu
    tiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 sahibi istiyorki herkes platin uye olsun, ödeme yapsın. Yok öyle üç kuruşa beş köfte diyor.😀

    Belki benide kısıtlar veya ban yapabilirler bu mesajım ile.
    Hiç sıkıntıda değil.
    Bu söylediğiniz iftiradan başka bir şey değildir. Aksine üyeler yönetime premium alabilmek için baskı yapmaktadır.
    Üyeler arası denge diye bir şey vardır. Herkes platin olursa normal üyeden ne farkı kalır ?

    Amaç sadece premium üyelik satmak olsaydı emin olun 1 yılda satılacak premium üyeliği sürümle 24 saatte satabilir R10 ama dediğim gibi üyeler arası dengeyi korumak çok önemlidir.
  • 26-06-2023, 20:12:43
    #16
    Üyeliği durduruldu
    semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o script baska @ereneser; hocamdan aldim
    Konuya eklediğiniz görseller tamamen aynı. Kanıtlarınızı kategori moderatörüne iletirseniz yardımcı olur.