R10 sahibi istiyorki herkes platin uye olsun, ödeme yapsın. Yok öyle üç kuruşa beş köfte diyor.😀
Belki benide kısıtlar veya ban yapabilirler bu mesajım ile.

Hiç sıkıntıda değil.
Bu söylediğiniz iftiradan başka bir şey değildir. Aksine üyeler yönetime premium alabilmek için baskı yapmaktadır.
Üyeler arası denge diye bir şey vardır. Herkes platin olursa normal üyeden ne farkı kalır ?
Amaç sadece premium üyelik satmak olsaydı emin olun 1 yılda satılacak premium üyeliği sürümle 24 saatte satabilir R10 ama dediğim gibi
üyeler arası dengeyi korumak çok önemlidir.