Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son zamanlarda moderasyonda bir gariplik var
R10 sahibi istiyorki herkes platin uye olsun, ödeme yapsın. Yok öyle üç kuruşa beş köfte diyor.😀

Belki benide kısıtlar veya ban yapabilirler bu mesajım ile.
Hiç sıkıntıda değil.