• 24-06-2023, 17:31:59
    #1
    https://youtu.be/swK8PCZRO_Q

    Merhabalar Gürkan'in kullandığı mikrofon gerçekten çok kaliteli adını bilen var mı acaba?
  • 24-06-2023, 17:35:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sesi kulaklıkla dinlerken kelimelerin başında ve sonunda sss sesini duyabilirsin bence çok iyi bir mikrofon değil , kulaklık ile beni rahatsız etti açıkçası
  • 24-06-2023, 17:35:56
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bm-800 olduğunu sanmıyorum ancak çok benziyor ses kalitesi gayet yüksektir tercih edebilirsiniz. dilerseniz kullanmadığım full set halinde elimde var size satabilirim
  • 24-06-2023, 17:43:16
    #4
    Rode NT1, Relacart PM2 veya Shure MV7-K

    benzeyen modeller
    • Leviossa
    Leviossa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2023, 17:43:42
    #5
    Slausy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bm-800 olduğunu sanmıyorum ancak çok benziyor ses kalitesi gayet yüksektir tercih edebilirsiniz. dilerseniz kullanmadığım full set halinde elimde var size satabilirim
    Asla Bm-800 tarzı bir mikrofon almayın videoda ki mikrofon Node marka şuan modeline bakıyorum cevabı güncelleyeceğim
  • 24-06-2023, 17:47:08
    #6
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://youtu.be/swK8PCZRO_Q

    Merhabalar Gürkan'in kullandığı mikrofon gerçekten çok kaliteli adını bilen var mı acaba?
    Shure - SM7B
    Fiyatı biraz can yakabilir
    https://www.trendyol.com/shure/sm7b-...urun_listeleme
  • 24-06-2023, 17:48:43
    #7
    mebularts adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Shure - SM7B
    Fiyatı biraz can yakabilir
    https://www.trendyol.com/shure/sm7b-...urun_listeleme
    Bu kadar iyi bir mikrofondan bu kadar kötü kayıt almak büyük amatörlük.
    • Leviossa
    • mebularts
    Leviossa ve mebularts bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2023, 17:53:16
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar iyi bir mikrofondan bu kadar kötü kayıt almak büyük amatörlük.
    Yani aslında bakılırsa hafif bir detayla ekipmanın bir suçunun olmadığını tamamen render programıyla alakalı bir kalitesizlik olduğu anlaşılabilir hocam yoksa kamerası da çok iyi ama ışığı güzel yansıtamamış ve dediğim gibi render veya kayıt programını kötü kullanıyor