Bu kadar iyi bir mikrofondan bu kadar kötü kayıt almak büyük amatörlük.
Yani aslında bakılırsa hafif bir detayla ekipmanın bir suçunun olmadığını tamamen render programıyla alakalı bir kalitesizlik olduğu anlaşılabilir hocam yoksa kamerası da çok iyi ama ışığı güzel yansıtamamış ve dediğim gibi render veya kayıt programını kötü kullanıyor