• 24-06-2023, 01:50:38
    #28
    71 tuttu diyelim, 100 verdi.
    Kasadan para ustunu verirken 71 in uzerine sayarak 100 e tamamlayip ver.
  • 24-06-2023, 10:17:02
    #29
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşyerimde beni yavaş yavaş kasaya alıştırıyorlar ama ben nedense 2 işlemi unutuyorum kasaya geçtiğimde. Müşterinin hesabı 71 tl tuttuysa ve 100 tl para veriyorsa bir türlü 29 tl vermek aklıma gelmiyor. Ama cs oynarken adama 71 vursam 29 canı kaldığını tak diye söyleyebiliyorum. Bu neden olur ve nasıl aşarım?
    Kasa otomatik hesaplıyor hatta vereceğin banknotları bile söylüyor.
  • 24-06-2023, 12:10:52
    #30
    Qui non proficit, deficit
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sana niye 75 veriyorum abi.
  • 24-06-2023, 12:18:39
    #31
    Alışveriş yaptığın zaman para üstü aldığında saymadan cebine koyduğun içindir.


    Kredi kartı iste müşteriden
  • 24-06-2023, 15:03:08
    #32
    Müşterileri düşman olarak görün.
  • 24-06-2023, 15:05:02
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sana niye 75 veriyorum abi.
    Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâh.....


  • 25-06-2023, 12:36:24
    #34
    🚀 Network Sahibi SEO ✔
    Zamanla alışırsın hocam işine konsantre çalış yeterli olur.
  • 25-06-2023, 23:08:26
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşyerimde beni yavaş yavaş kasaya alıştırıyorlar ama ben nedense 2 işlemi unutuyorum kasaya geçtiğimde. Müşterinin hesabı 71 tl tuttuysa ve 100 tl para veriyorsa bir türlü 29 tl vermek aklıma gelmiyor. Ama cs oynarken adama 71 vursam 29 canı kaldığını tak diye söyleyebiliyorum. Bu neden olur ve nasıl aşarım?
    hocam müşterinin verdiği parayı...alışverişin tutarının üzerine sayıyorsun

    örnek alışveriş 68 tl tuttu,,sen müşteriye 69-70-71-72-73 diye devam edip 100 olunca veriyorsun n bu kadar basit