Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşyerimde beni yavaş yavaş kasaya alıştırıyorlar ama ben nedense 2 işlemi unutuyorum kasaya geçtiğimde. Müşterinin hesabı 71 tl tuttuysa ve 100 tl para veriyorsa bir türlü 29 tl vermek aklıma gelmiyor. Ama cs oynarken adama 71 vursam 29 canı kaldığını tak diye söyleyebiliyorum. Bu neden olur ve nasıl aşarım?
hocam müşterinin verdiği parayı...alışverişin tutarının üzerine sayıyorsun

örnek alışveriş 68 tl tuttu,,sen müşteriye 69-70-71-72-73 diye devam edip 100 olunca veriyorsun n bu kadar basit