• 23-06-2023, 12:07:59
    #1
    Bu kadar reklam bütçesini nasıl sağlıyorlar hala o kadar kazandıran bir oyun mu ?
  • 23-06-2023, 12:08:59
    #2
    Kazanıyorlar.
  • 23-06-2023, 12:09:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu sektörün babası ziyadmisali yeni sunucu açsın daha sonra nesne market açtığı gün min 10m kazanıyor sen düşün bunlar da ona yakın paralar kazanıyorlar
  • 23-06-2023, 12:10:42
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Bu mt2 denen oyunun karakterlerini falan satıp araba alan var.
  • 23-06-2023, 12:14:15
    #5
    Hemde nasıl..
  • 23-06-2023, 12:15:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu işle ilgilendiğim zaman da sadece her lonca'ya 30.000 TL veriyordum gelip oyun oynaması için o parayı zaten günde kazanıyorduk onlar da alt sınıf oyuncuları üst sınıflandırıcılar 200 bin liradan aşağı gelmiyor toplamda 20-30 kişi onlara oyununa sokabilmek için bu kadarı paralar ödüyorsun
  • 23-06-2023, 12:18:47
    #7
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işle ilgilendiğim zaman da sadece her lonca'ya 30.000 TL veriyordum gelip oyun oynaması için o parayı zaten günde kazanıyorduk onlar da alt sınıf oyuncuları üst sınıflandırıcılar 200 bin liradan aşağı gelmiyor toplamda 20-30 kişi onlara oyununa sokabilmek için bu kadarı paralar ödüyorsun
    oyun içi satın alımlardan mı para kazanıyorsunuz yada sadece oynamaları yeterli oluyo mu kazanmak için?
  • 23-06-2023, 12:19:29
    #8
    Güzel bir pvp ise oynarken para yatırıyorum Güzel paralar kazanıyorlar, projeye girecek olan varsa beni de dahil edebilir
  • 23-06-2023, 12:19:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mehmetkarabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oyun içi satın alımlardan mı para kazanıyorsunuz yada sadece oynamaları yeterli oluyo mu kazanmak için?
    nesne market