Bu işle ilgilendiğim zaman da sadece her lonca'ya 30.000 TL veriyordum gelip oyun oynaması için o parayı zaten günde kazanıyorduk onlar da alt sınıf oyuncuları üst sınıflandırıcılar 200 bin liradan aşağı gelmiyor toplamda 20-30 kişi onlara oyununa sokabilmek için bu kadarı paralar ödüyorsun
oyun içi satın alımlardan mı para kazanıyorsunuz yada sadece oynamaları yeterli oluyo mu kazanmak için?