• 23-06-2023, 01:55:15
    #1
    ID/USDT Sizce Ne Olur?
  • 23-06-2023, 01:57:39
    #2
    rugpull gibi görünüyor binance grafiği, ben açıkcası merkezi kriptonun bittiğini düşünüyorum
  • 23-06-2023, 02:01:16
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rugpull gibi görünüyor binance grafiği, ben açıkcası merkezi kriptonun bittiğini düşünüyorum
    0.31512 USD'den alım yaptım sizce ne yapayım hocam ne olur? Bekleteyim mi bir kaç gün yoksa satayım mı?
  • 23-06-2023, 02:03:17
    #4
    Leviossa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    0.31512 USD'den alım yaptım sizce ne yapayım hocam ne olur? Bekleteyim mi bir kaç gün yoksa satayım mı?
    Hocam bununla ilgili net bir şey söylemek mümkün değil, zarar riskinizi göze alamam
    Ben biraz akıllı olsam 1 milyon lirayı kaybetmeden kriptodan koşarak uzaklaşırdım.