Konu
ID/USDT Sizce Ne Olur?
23-06-2023, 02:01:16
#3
Leviossa
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
rugpull gibi görünüyor binance grafiği, ben açıkcası merkezi kriptonun bittiğini düşünüyorum
0.31512 USD'den alım yaptım sizce ne yapayım hocam ne olur? Bekleteyim mi bir kaç gün yoksa satayım mı?