• 20-06-2023, 23:32:19
    #19
    banka çalışanları işin içinde ama kanıtlayamıyorsunuz bir türlü kendisi direk çekse vermiyorlar inanın
  • 20-06-2023, 23:33:30
    #20
    Çok geçmiş olsun.
    Bu tür şeyler için uyanık olmak gerekiyor. Herkesi uyarmak lazım.
  • 20-06-2023, 23:39:00
    #21
    Yazılanlar tutarsız gözüküyor. Sms'i buraya atarsanız o zaman insanlar fikir verebilir , bilinmeyen bir konuda nasıl fikir verilebilir ki.


    Dolandırılan kişi : Sms geldi sonra bir baktım para yok der.
    Gerçekte olan : Sms'deki linke tıklamış , belki bankacılık şifrelerini bile karşı tarafa vermiş yada oralara kendi eliyle girmiş yada virüs yemiştir.
  • 20-06-2023, 23:39:47
    #22
    Çok geçmiş olsun..
  • 21-06-2023, 00:02:49
    #23
    Geçmiş olsun
  • 21-06-2023, 00:06:03
    #24
    çok geçmiş olsun dostum haakikatten teknoloji ilerledikçe dola...cılarda coğaldı bi bimediler arkdaş garibanin 3 5 kurusu na göz dikiyorlar ..
  • 21-06-2023, 00:10:00
    #25
    MAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun dostum haakikatten teknoloji ilerledikçe dola...cılarda coğaldı bi bimediler arkdaş garibanin 3 5 kurusu na göz dikiyorlar ..
    bir ülkede yaşam zorlaştıkça pisliği bitmez. bu gidişle millet tok kalmanın yolunu başka şeylerde bulacak. bunlar daha iyi günlerimiz.
  • 21-06-2023, 01:47:45
    #26
    Geçmiş olsun hocam. Direkt savcılığa gidin 2 ay kazanırsınız.
  • 21-06-2023, 02:03:47
    #27
    Tipik oltalama yöntemidir bu. Telefona gelen sms hesaba giriş için olan şifre. Şifreyi söylediğiniz an hesaba girerek ek hesap, kredi, kredi kartı ne varsa transfer ediyorlar kendi hesaplarına.


    İşin acı tarafı savcılığa gittiğinizde yada bankayı aradığınız işlemi siz gerçekleştirmişsiniz gibi absürt ve mantıksız bir cevap alabiliyorsunuz.

    Geçmiş olsun umarım siz sonuç alır ve paranızı kurtarırsınız.