çok geçmiş olsun dostum haakikatten teknoloji ilerledikçe dola...cılarda coğaldı bi bimediler arkdaş garibanin 3 5 kurusu na göz dikiyorlar ..
bir ülkede yaşam zorlaştıkça pisliği bitmez. bu gidişle millet tok kalmanın yolunu başka şeylerde bulacak. bunlar daha iyi günlerimiz.