• 18-06-2023, 00:07:31
    #1
    Merhaba,

    Sendeo ile kapıda ödemeli çalışan var mı? Bizim buradaki şubede kapıda ödeme yokmuş. Firma genelinde mi yok yoksa buradaki şube mi kullanmıyor merak ettim.
  • 18-06-2023, 00:30:22
    #2
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Sendeo ile kapıda ödemeli çalışan var mı? Bizim buradaki şubede kapıda ödeme yokmuş. Firma genelinde mi yok yoksa buradaki şube mi kullanmıyor merak ettim.
    Firmanın şubesi yok diye biliyorum. Teslimat noktaları var. Esnafla anlaşıp teslimat noktası olarak çalışıyorlar.
  • 18-06-2023, 00:32:58
    #3
    Kapıda ödeme sistemi bulunmuyor
  • 02-09-2023, 01:20:25
    #4
    Bilen var mı, hala Sendeo kargo kapıda ödemesi yok mu?