NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Sendeo ile kapıda ödemeli çalışan var mı? Bizim buradaki şubede kapıda ödeme yokmuş. Firma genelinde mi yok yoksa buradaki şube mi kullanmıyor merak ettim.
Firmanın şubesi yok diye biliyorum. Teslimat noktaları var. Esnafla anlaşıp teslimat noktası olarak çalışıyorlar.