• 16-06-2023, 17:34:24
    #1
    A-52 Samsung telefonum defalarca kapatıp açmama rağmen güvenli moddan çıkmıyor ne yaptıysam olmadı. Eminim başına gelen vardır çözümü bilen varsa paylaşırsa sevinirim.

  • Kabul Edilen Cevap
    • Cihazınızı güvenli moddan çıkarmak için genellikle aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

      Cihazınızı tamamen kapatın.
      Cihazınızı açarken güç düğmesini basılı tutun.
      Cihazınız açıldığında, marka logosu veya başlangıç ekranı görüntülendiğinde güç düğmesini bırakın.
      Cihazınız normal olarak açılmalıdır.
      Bu adımlar, cihazınıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Bazı cihazlar için farklı tuş kombinasyonları kullanılabilir. Cihazınızın kullanım kılavuzunu veya üretici web sitesini kontrol ederek, güvenli moddan çıkarma adımlarını doğrulayabilirsiniz.

      Önemli not: Güvenli modda olmanın sebebi genellikle sorunlu bir uygulamanın veya ayarın neden olduğu cihaz sorunlarını gidermek veya önlemektir. Eğer cihazınızda bir sorun yaşıyorsanız, güvenli modda çalışmaya devam etmek sorunu çözebilir. Bu nedenle, sorunlarınızı çözmeden önce cihazınızı güvenli modda kullanmanızı öneririm.
  • 16-06-2023, 17:36:23
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Cihazınızı güvenli moddan çıkarmak için genellikle aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    Cihazınızı tamamen kapatın.
    Cihazınızı açarken güç düğmesini basılı tutun.
    Cihazınız açıldığında, marka logosu veya başlangıç ekranı görüntülendiğinde güç düğmesini bırakın.
    Cihazınız normal olarak açılmalıdır.
    Bu adımlar, cihazınıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Bazı cihazlar için farklı tuş kombinasyonları kullanılabilir. Cihazınızın kullanım kılavuzunu veya üretici web sitesini kontrol ederek, güvenli moddan çıkarma adımlarını doğrulayabilirsiniz.

    Önemli not: Güvenli modda olmanın sebebi genellikle sorunlu bir uygulamanın veya ayarın neden olduğu cihaz sorunlarını gidermek veya önlemektir. Eğer cihazınızda bir sorun yaşıyorsanız, güvenli modda çalışmaya devam etmek sorunu çözebilir. Bu nedenle, sorunlarınızı çözmeden önce cihazınızı güvenli modda kullanmanızı öneririm.
    • proxyminee
    proxyminee bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-06-2023, 17:36:50
    #3
    proxyminee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    A-52 Samsung telefonum defalarca kapatıp açmama rağmen güvenli moddan çıkmıyor ne yaptıysam olmadı. Eminim başına gelen vardır çözümü bilen varsa paylaşırsa sevinirim.

    Yeniden başlatma seçeneği varsa onu deneyin. (Kapatıp açtığınız farkındayım)
  • 16-06-2023, 17:49:06
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihazınızı güvenli moddan çıkarmak için genellikle aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    Cihazınızı tamamen kapatın.
    Cihazınızı açarken güç düğmesini basılı tutun.
    Cihazınız açıldığında, marka logosu veya başlangıç ekranı görüntülendiğinde güç düğmesini bırakın.
    Cihazınız normal olarak açılmalıdır.
    Bu adımlar, cihazınıza bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Bazı cihazlar için farklı tuş kombinasyonları kullanılabilir. Cihazınızın kullanım kılavuzunu veya üretici web sitesini kontrol ederek, güvenli moddan çıkarma adımlarını doğrulayabilirsiniz.

    Önemli not: Güvenli modda olmanın sebebi genellikle sorunlu bir uygulamanın veya ayarın neden olduğu cihaz sorunlarını gidermek veya önlemektir. Eğer cihazınızda bir sorun yaşıyorsanız, güvenli modda çalışmaya devam etmek sorunu çözebilir. Bu nedenle, sorunlarınızı çözmeden önce cihazınızı güvenli modda kullanmanızı öneririm.
    Çok çok teşekkür ederim sorun çözüldü kızımın kurduğu tüm bebek oyunlarını kaldırınca düzeldi.