proxyminee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A-52 Samsung telefonum defalarca kapatıp açmama rağmen güvenli moddan çıkmıyor ne yaptıysam olmadı. Eminim başına gelen vardır çözümü bilen varsa paylaşırsa sevinirim.

Yeniden başlatma seçeneği varsa onu deneyin. (Kapatıp açtığınız farkındayım)