• 16-06-2023, 12:23:18
    #1
    Selamun Aleyküm dostlar,


    Gümrükten telefon alan oldu mu? 10.000TL lik telefon alsak bize ne kadara maal olur?

    Bu fiyatın üstüne ne kadar eklenir?
  • 16-06-2023, 12:28:08
    #2
    ihale ile satiliyor gumruk mallari, marketten alir gibi gidip alamazsin. eihale.gov.tr
  • 16-06-2023, 12:35:02
    #3
    Gümrükten telefon almak diye bişey yok arkadaşlar. Öyle birşey olsaydı gider herkes oradan alırdı. Gümrükte bir şekilde kalan mallar devletin olur. Devlette ihale ile satar.
  • 16-06-2023, 13:01:13
    #4
    Hocam sosyal medyada genelde *********** oluyor gümrük adı altında
    ama bazıları yd cihaz veriyor düşünürseniz 10.000 bandında One plus 9, Redmi Note 12 Pro plus yada mi 13 lite bunlar oluyor
  • 16-06-2023, 13:43:54
    #5
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ihale ile satiliyor gumruk mallari, marketten alir gibi gidip alamazsin. eihale.gov.tr
    hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gümrükten telefon almak diye bişey yok arkadaşlar. Öyle birşey olsaydı gider herkes oradan alırdı. Gümrükte bir şekilde kalan mallar devletin olur. Devlette ihale ile satar.
    Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sosyal medyada genelde *********** oluyor gümrük adı altında
    ama bazıları yd cihaz veriyor düşünürseniz 10.000 bandında One plus 9, Redmi Note 12 Pro plus yada mi 13 lite bunlar oluyor

    e ihaleden düşen telefonlar ne kadar vergi uygulanır?
  • 16-06-2023, 13:45:21
    #6
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e ihaleden düşen telefonlar ne kadar vergi uygulanır?
    vermi mergi yok dostum, ihale kaca kaldiysa o paraya gider hepsini alirsin
  • 16-06-2023, 13:47:35
    #7
    println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vermi mergi yok dostum, ihale kaca kaldiysa o paraya gider hepsini alirsin
    Telefon için ek ücret talep etmiyorlar mı?
  • 16-06-2023, 15:48:29
    #8
    Telefon olduğu için zaten gümrükte kaldıysa yddır 6k bi kere kayıt parası ödersin imeiden