println adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihale ile satiliyor gumruk mallari, marketten alir gibi gidip alamazsin. eihale.gov.tr
hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gümrükten telefon almak diye bişey yok arkadaşlar. Öyle birşey olsaydı gider herkes oradan alırdı. Gümrükte bir şekilde kalan mallar devletin olur. Devlette ihale ile satar.
Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sosyal medyada genelde *********** oluyor gümrük adı altında
ama bazıları yd cihaz veriyor düşünürseniz 10.000 bandında One plus 9, Redmi Note 12 Pro plus yada mi 13 lite bunlar oluyor

e ihaleden düşen telefonlar ne kadar vergi uygulanır?