• 15-06-2023, 23:54:51
    #1
    Tanıdığımız birisi ile ortak banka hesabı açmak istiyoruz diyelim. İlla evli,akraba yada herhangi bir yakınlık gerekiyor mu?
  • 15-06-2023, 23:55:22
    #2
    Hayır bir bağ gereği yok.
  • 15-06-2023, 23:56:22
    #3
    fâni editör.
    Fakat hesabı kapatmak istediğinizde o kişide lazım aklınızda bulunsun
  • 15-06-2023, 23:56:49
    #4
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır bir bağ gereği yok.
    Peki ilerleyen süreç hakkında bilginiz var mı hocam?
  • 15-06-2023, 23:59:28
    #5
    NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fakat hesabı kapatmak istediğinizde o kişide lazım aklınızda bulunsun
    Profil resminizdeki şahsı çok seviyorum Ek olarak gayet güvendiğim bir kişi uyarınız için teşekkür ederim detaylı bilgi için konu açmak ve bilgi almak istedim. Bizi bilgilendirebilecek daha fazla bilginiz var ise öğrenmek isterim. Teşekkür ederim yazdığınız için.
  • 16-06-2023, 00:12:00
    #6
    Hesabı açarken,
    Yetkiler konusunda bilgi veriyorsunuz.
    Şu kişi yetkili. Para çekebilir. Para çekemez vb mantığında durumları belirtmeniz gerekiyor.
  • 16-06-2023, 00:16:17
    #7
    MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabı açarken,
    Yetkiler konusunda bilgi veriyorsunuz.
    Şu kişi yetkili. Para çekebilir. Para çekemez vb mantığında durumları belirtmeniz gerekiyor.
    Hesabı açarken 2 şahsında orada olması mı gerekiyor hocam?