MaSTeK1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı açarken,
Yetkiler konusunda bilgi veriyorsunuz.
Şu kişi yetkili. Para çekebilir. Para çekemez vb mantığında durumları belirtmeniz gerekiyor.
Hesabı açarken 2 şahsında orada olması mı gerekiyor hocam?