bir arkadaşım var kendisi r10 kayıt olmak istiyor benim davetiyem olmadığı için iletemedim yardımcı olmak isteyen varsa
paylaşabilir mi özelden yada whatsapp üzerinden web tasarımcı kendisi.
r10 davetiye kodu hakkında
9
●420
- 14-06-2023, 22:10:46Yanlış hatırlamıyorsam bu yasak hocamBykajmeran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit : Doğru hatırlıyorum https://www.r10.net/off-topic/289950...-yasaktir.html - 14-06-2023, 22:11:34Satış sayılmadığı için yasak değildir diye düşünmüştüm. Tamam o hâlde editliyorum
- 14-06-2023, 23:03:27Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok tuhaf zamanında ben böyle satmıştım ve Coşkun abiden izin aldığımda vermişti.
https://www.r10.net/off-topic/276323...ik-2-adet.html tabi daha önceymiş. - 13-07-2023, 22:31:45Ad soyad ve mailini yazarsan atayımSkorsky34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle