Altair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış hatırlamıyorsam bu yasak hocam

Edit : Doğru hatırlıyorum https://www.r10.net/off-topic/289950...-yasaktir.html

Çok tuhaf zamanında ben böyle satmıştım ve Coşkun abiden izin aldığımda vermişti.

https://www.r10.net/off-topic/276323...ik-2-adet.html tabi daha önceymiş.