Bykajmeran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TEMA vakfına bağışta bulunduğunun dekontunu atarsa ben verebilirim
Yanlış hatırlamıyorsam bu yasak hocam

Edit : Doğru hatırlıyorum https://www.r10.net/off-topic/289950...-yasaktir.html