• 13-06-2023, 15:02:20
    #1
    Merhaba. Hizmet verdiğim bir firma toplu mail gönderimi yapmak istiyor. Nasıl yapabilirler? Aracı siteler üzerinnden mi? Veya programla mı? Yol gösterebileceğiniz bir yer var mı?
  • 13-06-2023, 15:05:31
    #2
    user@user.com,user1@user.com şeklinde , ile ayırarak yapabiliyorsunuz.
  • 13-06-2023, 15:22:24
    #3
    MamiBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    user@user.com,user1@user.com şeklinde , ile ayırarak yapabiliyorsunuz.
    Bahsettiğiniz gibi yapınca mail gönderdiğim kişilerin mail adresleri diğer kişilerle paylaşılıyor sanırım. O yuzden bunu tercih etmek istemiyorlar.
  • 13-06-2023, 15:24:18
    #4
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz gibi yapınca mail gönderdiğim kişilerin mail adresleri diğer kişilerle paylaşılıyor sanırım. O yuzden bunu tercih etmek istemiyorlar.
    Evet öyle bir sorunu var.
  • 13-06-2023, 15:35:09
    #5
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsettiğiniz gibi yapınca mail gönderdiğim kişilerin mail adresleri diğer kişilerle paylaşılıyor sanırım. O yuzden bunu tercih etmek istemiyorlar.
    bcc seçerseniz paylaşılmıyor. google workspace kullanabilirsiniz. SPF, DKIM DMARC kayıtlarını da yapıyor spama düşmenizi engelliyor.
  • 13-06-2023, 17:27:39
    #6
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba. Hizmet verdiğim bir firma toplu mail gönderimi yapmak istiyor. Nasıl yapabilirler? Aracı siteler üzerinnden mi? Veya programla mı? Yol gösterebileceğiniz bir yer var mı?
    Merhaba,
    - Mevcut email sistemleri nasıldır? Hostingde kendi üzerinde mi, yandex'e devredilmiş durumda mı vb.?
    - Gönderim yapılacak data sayısı ortalama kaç?
    - Ne sıklıkla gönderim yapılacak?

    Bu gibi bilgileri de sunarsanız sağlıklı yönlendirme yapılabilir.
  • 13-06-2023, 17:39:58
    #7
    Romitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    - Mevcut email sistemleri nasıldır? Hostingde kendi üzerinde mi, yandex'e devredilmiş durumda mı vb.?
    - Gönderim yapılacak data sayısı ortalama kaç?
    - Ne sıklıkla gönderim yapılacak?

    Bu gibi bilgileri de sunarsanız sağlıklı yönlendirme yapılabilir.
    webmail kullanılıyor. Hosting üzerinde. Senede max 10 bin kullanıcıya mail gönderilir. Sıklık haftalık veya ayda 2 kez vs olabilir.
  • 13-06-2023, 17:57:47
    #8
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmail kullanılıyor. Hosting üzerinde. Senede max 10 bin kullanıcıya mail gönderilir. Sıklık haftalık veya ayda 2 kez vs olabilir.
    Öncelikle iletmeliyim ki e-mail marketingde en önemli 2 husus ;
    1- Karşı tarafın inboxunda en az bir kere de olsa görünebilme,
    2- Hukuki süreçte zor durumda kalmadan ve karşı tarafı sıkmadan mail gönderebilmekdir.

    Üstte bahsedilenler şeklinde gönderim yaparsanız kısa süre içinde e-mail adresiniz spam listelerine girecek ve faydası olmayacaktır. Ayrıca e-mail pazarlama da alıcılara mutlaka unsubscribe seçeneğini de sunmalısınız. Normalde az da olsa bütçe gerektiren bir işlemdir fakat biraz zaman ayırır ve 3. parti alanlardan destek sağlarım derseniz size Brevo 'yu veya bir Türk girişimi olan Inbox'u önerebilirim. Günde 300 e-mail gönderimine kadar da ücretsiz paket sunuyorlar. Gelen kutusuna daha rahat erişebiliyor ve hatta en önemlisi kendi IP'nizi yakmıyorsunuz. Ayrıca Html5 formatında e-mail design destekleri de var. İncelemenizi öneririm, başlangıç ve ihtiyacı görmesi adına mükemmeller. İstatistik panelleri ise ayrı bir güzellik...