Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
webmail kullanılıyor. Hosting üzerinde. Senede max 10 bin kullanıcıya mail gönderilir. Sıklık haftalık veya ayda 2 kez vs olabilir.
Öncelikle iletmeliyim ki e-mail marketingde en önemli 2 husus ;
1- Karşı tarafın inboxunda en az bir kere de olsa görünebilme,
2- Hukuki süreçte zor durumda kalmadan ve karşı tarafı sıkmadan mail gönderebilmekdir.

Üstte bahsedilenler şeklinde gönderim yaparsanız kısa süre içinde e-mail adresiniz spam listelerine girecek ve faydası olmayacaktır. Ayrıca e-mail pazarlama da alıcılara mutlaka unsubscribe seçeneğini de sunmalısınız. Normalde az da olsa bütçe gerektiren bir işlemdir fakat biraz zaman ayırır ve 3. parti alanlardan destek sağlarım derseniz size Brevo 'yu veya bir Türk girişimi olan Inbox'u önerebilirim. Günde 300 e-mail gönderimine kadar da ücretsiz paket sunuyorlar. Gelen kutusuna daha rahat erişebiliyor ve hatta en önemlisi kendi IP'nizi yakmıyorsunuz. Ayrıca Html5 formatında e-mail design destekleri de var. İncelemenizi öneririm, başlangıç ve ihtiyacı görmesi adına mükemmeller. İstatistik panelleri ise ayrı bir güzellik...