Arkadaşlar yaşayan varmı şu laneti?
Bilgisayrımda ekran kartı kendi kendine devre dışı kalıyor ve ekran kapanıyor.
Reset atınca on board çalışıyor. Ama sonra yine.
Güncellemelerle alakalı diye duymuştum. Onları kapttım ve bazılarını sildim.
Çözülmüş gibi göründü fakat yine aynı.
Yaşayan var mı çözümü nedir? Şimdiden teşekkürler
Çıldırtan sorunum 🤬
13
●676
- 10-06-2023, 12:44:45
- 10-06-2023, 12:45:08Çift monitör kullanıyorum. Bazen ekran bir anda gidiyor adından tek birtanesi gelip çözünürlük düşüyor. Ekran kartı driver'larıyla birlikte iptal olmuş gibi oluyor yani. Ben ekran kartının tam anlamıyla takılı olmamasına bağlamıştım bende vidaları eksik olduğu için gevşek duruyor biraz fakat uzunca bir süredir sorunsuz kullanıyorum ve hala aynı durumda.
- 10-06-2023, 12:46:39sağolun üstat bunu da yaptım ama nafile. sanırım windows güncellemelere zorluyor ve ekran driverları çakışıyortiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-06-2023, 12:50:41Genellikle AMD ekran kartlarında windows güncellemesi hatalı driver kurulumu yapıyor.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu şekilde devre dışı bırakabilirsiniz: https://computerinfobits.com/how-to-...phics-drivers/
Devre dışı bıraktıktan sonra DDU ile tekrar kaldırıp, tekrardan temiz driver kurulumu yapmanız en güzeli olur. - 10-06-2023, 12:58:07https://geeks3d.com/furmark/
Furmark ile bi test edin. Stres testinde de aynı hatayı verirse. Ekran kartı ramleri ile ilgili sorun olup olmadığının neticesi belli olur.