Çift monitör kullanıyorum. Bazen ekran bir anda gidiyor adından tek birtanesi gelip çözünürlük düşüyor. Ekran kartı driver'larıyla birlikte iptal olmuş gibi oluyor yani. Ben ekran kartının tam anlamıyla takılı olmamasına bağlamıştım bende vidaları eksik olduğu için gevşek duruyor biraz fakat uzunca bir süredir sorunsuz kullanıyorum ve hala aynı durumda.