Admin panelini yazdığım bi sitede şaka gibi ama login olduktan sonra admin paneline aktarıyorken kendi kendine hata vermeye başladı.

Hatayı ekrana nasıl yazdırabilirim?
error_reporting(E_ALL);
ini_set(display_errors, 1);
bu kodu ilgili dosyanın en üstüne yazdığım halde sonuç çıkmıyor.
Saygılar.
