Selam dostlar,

Admin panelini yazdığım bi sitede şaka gibi ama login olduktan sonra admin paneline aktarıyorken kendi kendine hata vermeye başladı.



Hatayı ekrana nasıl yazdırabilirim?

error_reporting(E_ALL);
ini_set(‘display_errors’, 1);

bu kodu ilgili dosyanın en üstüne yazdığım halde sonuç çıkmıyor.

Saygılar.