• 10-06-2023, 12:04:10
    #1
    Selam dostlar,

    Admin panelini yazdığım bi sitede şaka gibi ama login olduktan sonra admin paneline aktarıyorken kendi kendine hata vermeye başladı.



    Hatayı ekrana nasıl yazdırabilirim?

    error_reporting(E_ALL);
    ini_set(‘display_errors’, 1);

    bu kodu ilgili dosyanın en üstüne yazdığım halde sonuç çıkmıyor.

    Saygılar.
  • 10-06-2023, 12:05:43
    #2
    Full Stack Developer
    php ayarlarından error reporting açın hocam
  • 10-06-2023, 12:07:21
    #3
    Nasıl açılıyor hocam
  • 10-06-2023, 12:07:30
    #4
    Error_log dosyasını kontrol etmelisiniz. Hatayi oraya basiyordur.
  • 10-06-2023, 12:10:34
    #5
    sunucuda error_log dosyası yok maalesef
  • 10-06-2023, 12:20:41
    #6
    mehmetkacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucuda error_log dosyası yok maalesef
    Internal Server Error hatalarını handle edip ekrana basamıyorsunuz error log dosyanız mevcut olmalı kontrol etmenizde fayda var. Muhtemelen çağırdığınız bir function veya dosya ile alakalı bir sorun mevcut
  • 10-06-2023, 12:24:17
    #7
    PHP sürümü ile alakalı olabilir
  • 10-06-2023, 12:39:42
    #8
    php ayarlarından kontrol edin hocam birde display errors ayarını
  • 10-06-2023, 12:54:02
    #9
    ini_set('display_errors', 1);
    ini_set('display_startup_errors', 1);
    error_reporting(E_ALL);

    Bu kodları ekleyebilirsiniz.