• 08-06-2023, 22:25:35
    #1
    Merhabalar, özel mesajda mesajı nasıl beğeniyoruz? Bir türlü yapamadım mobil ve bilgisayardan.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 08-06-2023, 22:26:09
    #2
    backlinkmatik.com
    kalp ikonuna cift tıklayınız
  • 08-06-2023, 22:26:18
    #3
    ben bilgisayardan kalbe iki kere tıklıyorum beğeniyor
  • 08-06-2023, 22:27:25
    #4
    Software Developer
    Bende tıklıyorum mobilden ve pc den bişry olmuyor fjfjf
  • 08-06-2023, 22:27:34
    #5
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kalp ikonuna cift tıklayınız
    Mobilde çalışmıyor mu acaba olmadı çünkü
  • 08-06-2023, 22:29:47
    #6
    Platin üye
    Özel mesajı beğenmek çok da mühim bir şey değil bence. (Kişisel fikrim.)
  • 08-06-2023, 22:31:08
    #7
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.


    Buradan aktif edebilirsiniz hocam
  • 08-06-2023, 22:31:08
    #8
    R10 ayarlarından aktif edeceksiniz. Hesap ayarlarindan
  • 08-06-2023, 22:32:37
    #9
    Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesajı beğenmek çok da mühim bir şey değil bence. (Kişisel fikrim.)
    Aslında bence de mühim değil ama beğenme olmayınca mesaj göndermek zorunda kalıyorum bazen. O da mesaj kutusu doluyor falan sıkıntı çıkarıyor.