Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özel mesajı beğenmek çok da mühim bir şey değil bence. (Kişisel fikrim.)
Aslında bence de mühim değil ama beğenme olmayınca mesaj göndermek zorunda kalıyorum bazen. O da mesaj kutusu doluyor falan sıkıntı çıkarıyor.