• 07-06-2023, 11:44:19
    #1
    Arkadaşlar uzun süredir sektörde çalışıyorum, yurt dışında dil eğitimi almak için para biriktirdim 2 yıl TL olarak bu para sigortadan yatan para yani nereden geldiğini kanıtlayabileceğim para fakat her geçen gün dolar karşısında değer kaybediyor, ağustos ayının sonunda konsolosluk randevum var, parayı kur korumalıya atmak istemiyorum bu sefer hesap dökümü alırsam para az gözükeceği için sıkkıntı olabilir, bu konuda ne yapmamı önerirsiniz 😔
  • 07-06-2023, 11:56:25
    #2
    Dolar al. Kur korumalıya atıp devletin (milletin) hazinesine yük olacağıma dolar alır işini yapamayan hükümete yük olurum.
    • CodeConjurer
    • DoraOtomotiv
    • Rodisoft
    CodeConjurer, DoraOtomotiv ve Rodisoft bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 07-06-2023, 11:57:41
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar al. Kur korumalıya atıp devletin (milletin) hazinesine yük olacağıma dolar alır işini yapamayan hükümete yük olurum.
    Noktayı koymuşsunuz.
  • 07-06-2023, 12:10:48
    #4
    Instagram mavi tik✅
    Ben bütün paramın 4/1.5 ile altın 4/1.8 ile kur korumali mevduat (dolar)
    4/0.5 ile usdt 4/0.7 ile kripto sepet yaptım 2 aydır böyle tutyorum