Arkadaşlar uzun süredir sektörde çalışıyorum, yurt dışında dil eğitimi almak için para biriktirdim 2 yıl TL olarak bu para sigortadan yatan para yani nereden geldiğini kanıtlayabileceğim para fakat her geçen gün dolar karşısında değer kaybediyor, ağustos ayının sonunda konsolosluk randevum var, parayı kur korumalıya atmak istemiyorum bu sefer hesap dökümü alırsam para az gözükeceği için sıkkıntı olabilir, bu konuda ne yapmamı önerirsiniz 😔