Superonline IPv6 nasıl geçerim?
2
●154
- 07-06-2023, 11:42:39Merhaba, 1 hafta önce Türk Telekom'dan Superonline'a geçtim. Binamızda 1 adet güvenlik kamerası mevcut ve buna bağlanmak için de port açmam gerekiyor. Portları açıyorum fakat Superonline'da CG-Nat havuzu adında bir sistem varmış, bundan dolayı açtığım portlar çalışmıyor ve kameraya uzaktan görüntü erişimi sağlayamıyorum. Sorunun tek çözümü IPv6'ya geçmekmiş. Ankara'da yaşayıp IPv6 kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi nasıl geçeriz buna, müşteri hizmetlerini 20 kere aramama ve 3 kere modem değişmesine rağmen çözemedim çünkü.