Merhaba,

Sırf bir güvenlik kamerası için IPv6 geçmenizi tavsiye etmem. IPv6 yıllardır olan bir protokol olsa da hâlâ desteklemeyen bir çok ünlü site var. İleride çok sorun yaşayabilirsiniz. Bunun yerine packetriot ile tünel açmanızı tavsiye ederim.