• 05-06-2023, 16:20:53
    #1
    Merhaba. Bugun gelen mesaj ile farkettim. Ayni mesaj 19 nisandada gelmis. Bu 2 siteden daha once hic alisveris yapmadim neden bu sekilde harcama mesaji gelmis olabilir? Dolandiricilikmidir ne yapmam gerekli
  • 05-06-2023, 16:23:12
    #2
    UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biri sizin numaranızı kullanmış galiba.
    Pay tr ile iletisime gecsem sorunu cozerlermi hocam. Yada bu kodu ogrenmedikleri surece sikinti olurmu
  • 05-06-2023, 16:25:09
    #3
    yasin26es adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pay tr ile iletisime gecsem sorunu cozerlermi hocam. Yada bu kodu ogrenmedikleri surece sikinti olurmu
    Bu kod öğrenilmediği sürece bence sorun olmaz hocam ama yine de dikkat edin, cihazınız virüs yemiş falan olabilir, sms okuyan bazı uygulamalar var. Ama siz yine de PayTR'ye bir danışın.
  • 05-06-2023, 16:54:07
    #4
    UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kod öğrenilmediği sürece bence sorun olmaz hocam ama yine de dikkat edin, cihazınız virüs yemiş falan olabilir, sms okuyan bazı uygulamalar var. Ama siz yine de PayTR'ye bir danışın.
    Tesekkurler hocam