Merhaba. Bugun gelen mesaj ile farkettim. Ayni mesaj 19 nisandada gelmis. Bu 2 siteden daha once hic alisveris yapmadim neden bu sekilde harcama mesaji gelmis olabilir? Dolandiricilikmidir ne yapmam gerekli