• 04-06-2023, 17:19:31
    #1
    Arkadaşlar merhaba kullandığım cihaz

    iPhone XSMax 256GB

    Yasal olarak 10 gün sonra kapanacak cihazım e sim felan yapmadım hiç daha önce nasıl yapabiliriz ? Nasıl süreyi uzatabiliriz?
  • 04-06-2023, 17:44:06
    #2
    e sim için abonesi olduğunuz bayiye gitmeniz gerekiyor
  • 04-06-2023, 21:04:44
    #3
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e sim için abonesi olduğunuz bayiye gitmeniz gerekiyor
    Süre uzuyor mu peki ?
  • 24-06-2023, 23:18:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1 yıllık geçici kayıt yapabilirim wa.me/908503096412