Arkadaşlar merhaba kullandığım cihaz

iPhone XSMax 256GB

Yasal olarak 10 gün sonra kapanacak cihazım e sim felan yapmadım hiç daha önce nasıl yapabiliriz ? Nasıl süreyi uzatabiliriz?