Anket MS Office Programlarını aktif olarak kullanıyor musunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 21
MS Office Programlarını aktif olarak kullanıyor musunuz?
Evet, aktif olarak kullanıyorum
%85,71 (18 Oy)
Hayır, işim olmaz
%14,29 (3 Oy)
  • 04-06-2023, 02:34:03
    #10
    Emirkirax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu programlarda bir şey yok ki biriyle yazı yazıyorsun biriyle liste oluşturuyorsun bence çok büyütülüyor .
    En fazla internetten hazır PDF indirir düzenlersin .
    Word evet dediğin gibi olabilir ama excel ile neler neler yapıyorlar hocam Liste oluşturmak bin basamağın sadece ilk basamağı,exceli bu kadar küçümsemeyin bence. Bende sadece zoru zoruna liste okuşturabilcek kadar bilgi sahibiyim ancak kesinlikle profesyoneli olmak isterdim.
  • 04-06-2023, 10:39:12
    #11
    Bilmek önemli hocam.
  • 04-06-2023, 10:48:19
    #12
    Kurumsal firmalar için Excell fonksiyonları nimet grafik den tut makrolarına kadar raporlamalara kadar vazgeçilmez değişiklik programlarda var ama hepsi gene excel entegreli oluyor
  • 04-06-2023, 15:14:07
    #13
    Kurumsal Üye
    Çalıştığım kurumda PowerPoint, Excel ve Outlook’u aktif olarak kullanıyoruz. Word uygulamasını sadece talimat hazırlamak amacıyla kullanıyoruz.
    Kullanmayı bilmek işimi çok hızlandırıyor, işe alım sürecinde bizde çok bir etkisi yok açıkçası.