Çalıştığım kurumda PowerPoint, Excel ve Outlook’u aktif olarak kullanıyoruz. Word uygulamasını sadece talimat hazırlamak amacıyla kullanıyoruz.
Kullanmayı bilmek işimi çok hızlandırıyor, işe alım sürecinde bizde çok bir etkisi yok açıkçası.