• 31-05-2023, 22:03:38
    #1
    Merhaba, çocukken bir savaş oyunu vardı.
    Oyuna girerken mapları seçebilirduk yani baya haritası vardı.
    Bunlardan aklıma kalan bilgiler şunlar
    1- bir görevde uçakla gidip savaş alanına gidiyorduk
    2- karanlık mapta gece görüşü açıp savaşıyorduk.
    3- asker konvoyula gidiyorduk pusuya düşüyorduk falan

    Çocukken çok fazla oynardım şimdi oynamak istiyorum fakat ne yaptıysam bulamadım
  • 31-05-2023, 22:10:01
    #2
    Call of Duty
  • 31-05-2023, 22:13:54
    #3
    Arma 3 veya Squad olabilir
  • 31-05-2023, 22:16:46
    #4
    Jalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Call of Duty
    Polemik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arma 3 veya Squad olabilir
    Yok eski oyundu bunlar değil maalesef