Merhaba, çocukken bir savaş oyunu vardı.
Oyuna girerken mapları seçebilirduk yani baya haritası vardı.
Bunlardan aklıma kalan bilgiler şunlar
1- bir görevde uçakla gidip savaş alanına gidiyorduk
2- karanlık mapta gece görüşü açıp savaşıyorduk.
3- asker konvoyula gidiyorduk pusuya düşüyorduk falan
Çocukken çok fazla oynardım şimdi oynamak istiyorum fakat ne yaptıysam bulamadım
Oyun ismini bulmada yardım lazım
3
●118
- 31-05-2023, 22:03:38
- 31-05-2023, 22:16:46Jalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleYok eski oyundu bunlar değil maalesefPolemik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle