Merhaba, çocukken bir savaş oyunu vardı.
Oyuna girerken mapları seçebilirduk yani baya haritası vardı.
Bunlardan aklıma kalan bilgiler şunlar
1- bir görevde uçakla gidip savaş alanına gidiyorduk
2- karanlık mapta gece görüşü açıp savaşıyorduk.
3- asker konvoyula gidiyorduk pusuya düşüyorduk falan
Çocukken çok fazla oynardım şimdi oynamak istiyorum fakat ne yaptıysam bulamadım